Η διδακτική μεθοδολογία του Πτυχίου στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, εξετάσεων, projects, παρουσιάσεων, αναθέσεων εργασιών, μελέτης περιπτώσεων (case studies) και ανεξάρτητης έρευνας. Επιπλέον, το Πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια ακαδημαϊκή εμπειρία πέρα από εκείνη της παραδοσιακής τάξης, όπου η ροή πληροφοριών είναι κυρίως από τον εκπαιδευτή στον φοιτητή. Στόχος του Πτυχίου στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα είναι να επιτρέψει σε κάθε συμμετέχοντα να συμβάλει στην εκπαίδευση ολόκληρης της τάξης μέσω της ενεργού συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία. Το Πτυχίο στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα ακολουθεί μια στρατηγική με επίκεντρο τους φοιτητές που βασίζεται σε ένα συνδυασμό διαφόρων ενεργητικών τεχνικών μάθησης, οι οποίες στοχεύουν στην ενσωμάτωση πραγματικών σεναρίων και θεωρητικών γνώσεων στον κύριο πυρήνα του Πτυχίου στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα για τον εξοπλισμό των φοιτητών με τις απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες και τις σύγχρονες γνώσεις στον τομέα των ψηφιακών επιχειρήσεων. Για το λόγο αυτό, έχουν συμπεριληφθεί και αναφερθεί σε κάθε οδηγό μαθήματος διαμορφωτικές αξιολογήσεις (μη βαθμολογημένες) και παιχνίδια προσομοίωσης. Επιπλέον, το Πτυχίο στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα περιλαμβάνεται στην πρωτοβουλία του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου με τίτλο Neapolis Experiential Learning Tasks-NEST, η οποία στοχεύει οι συνολικές αξιολογήσεις να ενσωματώνουν τις συνέργειες με το εξωτερικό δίκτυο επιχειρήσεων και οργανισμών του Πανεπιστημίου. Επιπλέον, η μαθησιακή εμπειρία προάγεται με την επεξεργασία παιχνιδιών προσομοίωσης για την κατανόηση των πραγματικών αναγκών των ψηφιακών επιχειρήσεων.
Το 30% ή το 40% της τελικής βαθμολογίας των φοιτητών σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί στην απόδοσή τους κατά την ενδιάμεση αξιολόγηση ή σε άλλες μαθησιακές δραστηριότητες, ενώ το 60% ή το 70% – ανάλογα με το ποσοστό της ενδιάμεσης αξιολόγησης – αντιστοιχεί στην απόδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Προκειμένου να εξασφαλιστεί προβιβάσιμος βαθμός σε ένα μάθημα, οι φοιτητές πρέπει να εξασφαλίσουν ένα βαθμό επιτυχίας (δηλαδή 50% ή υψηλότερο) στο σύνολο των διαφορετικών μορφών αξιολόγησης.