Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (MΒΑ) παρέχει μεταπτυχιακή εμπειρία και εκπαίδευση στο μάνατζμεντ σε όσους φιλοδοξούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη σε ανώτερο επίπεδο διαχείρισης σε οργανισμούς και επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας στοχεύοντας να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες γνώσεις για να εκτελούν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους σε διευθυντικές θέσεις. Κατά συνέπεια, ο σκοπός δεν είναι μόνο μια ακαδημαϊκή θεωρητική μελέτη, αλλά περισσότερο η εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης σε πρακτικά ζητήματα προγραμματισμού, οργάνωσης και λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων. Είναι ένα ζωντανό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί την εργασιακή εμπειρία των συμμετεχόντων, αλλά την ίδια στιγμή, ενσταλάζει νέες δεξιότητες και παρέχει νέες γνώσεις σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Επομένως, αναπτύσσει την ικανότητα των συμμετεχόντων να προβαίνουν σε ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με την πρακτική τους, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν στην κατανόηση των επιχειρήσεων και της λειτουργίας διαχείρισης και των σχετικών διαδικασιών. Αναπτύσσει επίσης τις δεξιότητες έρευνας των επιχειρήσεων, την ανάλυση, τη σύνθεση και τη δημιουργικότητα, έτσι ώστε να ενισχυθεί η διαδικασία λήψης αποφάσεων και η προώθηση της ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου και ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ενθαρρύνει την καινοτομία και συμβάλλει στη συνειδητοποίηση του ρόλου των πληροφοριών και της τεχνολογίας στον τομέα της καινοτομίας, ενώ παράλληλα αναπτύσσει τη συνειδητοποίηση των ηθικών, κοινωνικών, περιβαλλοντικών και παγκόσμιων θεμάτων που επηρεάζουν τις αποφάσεις της διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεων.
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (MΒΑ) στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων είναι ένα ξεχωριστό πρόγραμμα που περιλαμβάνει την μελέτη κατανόησης της τουριστικής αγοράς, της ηγεσίας, της τεχνολογίας πληροφοριών, της παγκοσμιοποίησης, του στρατηγικού σχεδιασμού και των συναφών αντικειμένων. Το Πρόγραμμα υιοθετεί μια ολιστική άποψη για τον τουρισμό, με την ενσωμάτωση εμπορικών, τεχνολογικών, χρηματοοικονομικών πτυχών, και προκλήσεων ηγεσίας, και έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιον τρόπο ώστε να εφοδιάσει τόσο τους υφιστάμενους όσο και τους μελλοντικούς ηγέτες στον τομέα του τουρισμού με τις δεξιότητες, τις γνώσεις και τα εργαλεία που χρειάζονται για να διοικούν αποτελεσματικά τις τουριστικές επιχειρήσεις.