Το έργο “BIG STEP: Μάθηση μέσω “Gamification” – Ενσωμάτωση των ευάλωτων ομάδων” θα χρησιμοποιήσει τη μεθοδολογία Gamification που είναι η εφαρμογή των χαρακτηριστικών στοιχείων παιχνιδιού (π.χ. σκορ, ανταγωνισμός με άλλους κ.λπ.) σε άλλους τομείς δραστηριότητας, όπως τη διδασκαλία, την ενθάρρυνση της συμμετοχής, της ροής εκμάθησης, της αξιολόγησης κλπ των συμμετεχόντων.
Το έργο “BIG STEP” θα αναπτύξει ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό 2-D βίντεο παιγνίδι, το οποίο θα βοηθήσει τους πρόσφυγες να μάθουν τη γλώσσα της χώρας υποδοχής τους μέσω ηλεκτρονικών παιγνιδιών και αλληλεπίδρασης συνδυάζοντας τοπικές πολιτιστικές πτυχές (π. χ. Ποια ώρα έχουν γεύμα στο Βέλγιο;) Το παιχνίδι θα είναι προσαρμοσμένο στις αντίστοιχες ανάγκες και εκπαιδευτικό επίπεδο των ομάδων-στόχων μας, οι οποίες θα επιτευχθούν μέσω των επίσημων δομών που έχουν δημιουργηθεί από τα κράτη-μέλη και θα ενισχύσουν σε μεγάλο βαθμό τις δεξιότητές τους στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και των δεξιοτήτων γραφής και ανάγνωσης ικανότητες που θα είναι πολύ χρήσιμες κατά την τελική αναζήτηση εργασίας.
Σύνδεσμος: http://www.bigstepproject.eu/
Ομάδες-στόχοι: πρόσφυγες, μετανάστες, υπήκοοι τρίτων χωρών
Ερευνητές: Δρ. Νάτια Αναστάση, Δρ. Κλείτος Χριστοδούλου, Δρ. Κωνσταντίνος Τσαγκαρίδης
Σύμπραξη: Αιτών: University College Limburg, Belgium
- OECON Group, Greece
- University Rehabilitation Institute, Slovenia
- Komunikujeme o.p.s., Czech Republic
- Institute of Psychosocial Development, Greece
- Neapolis University Pafos, Cyprus
Διάρκεια: 01/09/2016 – 31/08/2018